Inscription : 07 Jan 2002, 14:40 Message(s) : 1227 Localisation : Québec Rock City
C'est vrai. Ca va etre un concour.
Heineken USA, White Plains, NY teams with Nintendo of America, Redmond, WA, for Football Action at Your Fingertips, a fall promotion with an online sweeps dangling video consoles and gaming parties. Consumers enter at heineken.com from Sept. 2 through Oct. 31. One hundred winners will receive a Nintendo GameCube; 25 first-place winners score Heineken football jerseys. P-O-P (including decals and neck hangers) and radio promos in New York and Atlanta support.
_________________ Ubisoft Montréal
Animateur Far Cry Xbox
Moi je pense que j'aime mieux les 2 bouteilles de chaque bord pas tapé.. ça doit être plus pratique!
_________________ I love tube disasters. I wanna marry a tube disaster. I want another one like last one cos I live for tube disasters, yeah. Philippe Côté, Modérateur du forum Jeux Consoles
Dernière édition par Philippe Côté le 26 Août 2002, 15:54, édité 2 fois.
Utilisateur(s) parcourant ce forum : Aucun utilisateur inscrit et 2 invité(s)
Vous ne pouvez pas publier de nouveaux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum