Nous sommes actuellement le 19 Avr 2024, 04:29

Le fuseau horaire est UTC-5 heures [Heure d’été]




Publier un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 3 message(s) ] 
Auteur Message
 Sujet du message: Battlefield 2 - Patch 1.50
MessagePublié: 08 Sep 2009, 16:53 
Hors-ligne
Toujours là!
Toujours là!
Avatar de l’utilisateur

Inscription : 09 Jan 2002, 18:43
Message(s) : 1499
C'est énooooooooooooorme!!!!

1,92 Go!!!!

Battlefield 2 Patch 1.50 Released

Patch notes are as follows:

Additional support for Windows Vista.
Changes made to both the J10 and F35B to make them more balanced.
Fixed the issue where picking up a players kit would cause CTD
Added Highway Tampa as a required map.
AA targeting tweaked to make it more effective.
Updated BF2OpenAL.dll from version 1.1.1.0 to version 2.1.8.1
Added a new map called Operation Blue Pearl.
Added checks to prevent "runway grieving".
Updated ch_gas_station collision mesh on Dragon Valley to be consistent with other gas station buildings
Added Euro Force and Armored Fury as free to play content for all Battlefield 2 players.
Various changes made to prevent cheating.
Fixed the issue where MEC artillery piece on Operation Clean Sweep changes to the USMC's control when they capture the Airfield flag
Added Widescreen support
Tweaked the hit detection, hits will be more accurate to the model.
Updated the Challenger2 HUD to show the correct icon instead of the M1A2 HUD icon
Allowed BF2.exe to use more than 2Gb RAM
Occasional connection drops after being on a server a couple of minutes - Fixed
Changed a PLA FAV to MEC FAV on Road to Jalalabad
Added support for the Novint Falcon controller (http://www.novint.com).
Prevented use of mouse wheel to provide speed boost to vehicles
Tweaked the artillery respawn time on Dragon Valley for to 360 seconds as other artillery uses
Prevented use of mouse wheel to exploit parachutes
Included a delay after weapon switch for the Bizon (PP-19) to 0.666
Players can now pass claymores by going prone
Updated the F35B's lock delay to 1 second instead of 1.5 seconds to match other aircraft
Update the HUD on TV Guided missiles to increase visibility on maps like Dragon Valley
Changed the Humvee camo on Taraba Quarry to be the correct design
Added Battlefield 2142 style prone deviation (going prone will now cause reduced accuracy for a brief period)
Increased the splash damage of the UH-60 (Black Hawk) guns from 0.25 to 1.5
Updated the G36E HUD to react the same as other weapons during sprint


http://ve3d.ign.com/articles/news/50007 ... sed/p1/c2/


Haut
 Profil  
Répondre en citant  
 Sujet du message: Re: Battlefield 2 - Patch 1.50
MessagePublié: 08 Sep 2009, 21:18 
Hors-ligne
Toujours là!
Toujours là!
Avatar de l’utilisateur

Inscription : 09 Jan 2002, 18:43
Message(s) : 1499
Bizarre!

J'ai installé la patch et je ne vois pas les ajouts Euro Force et Armored Fury.

Qui a ce problème?


Haut
 Profil  
Répondre en citant  
 Sujet du message: Re: Battlefield 2 - Patch 1.50
MessagePublié: 08 Sep 2009, 22:53 
Hors-ligne
Toujours là!
Toujours là!
Avatar de l’utilisateur

Inscription : 09 Jan 2002, 18:43
Message(s) : 1499
Ha je viens de comprendre! Les cartes sont intégrées dans BF2 et ce n'est pas à part comme Forces spéciales.


Haut
 Profil  
Répondre en citant  
Afficher les messages publiés depuis :  Trier par  
Publier un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 3 message(s) ] 

Le fuseau horaire est UTC-5 heures [Heure d’été]


Qui est en ligne ?

Utilisateur(s) parcourant ce forum : Aucun utilisateur inscrit et 7 invité(s)


Vous ne pouvez pas publier de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum

Recherche de:
Aller vers :  
cron
Propulsé par phpBB® Forum Software © phpBB Group
Traduction et support en françaisHébergement de site